2de week - Reisverslag uit Maasdijk, Nederland van stefan aalbrecht - WaarBenJij.nu 2de week - Reisverslag uit Maasdijk, Nederland van stefan aalbrecht - WaarBenJij.nu

2de week

Door: stefan aalbrecht

Blijf op de hoogte en volg stefan

25 Mei 2016 | Nederland, Maasdijk

de tweede week, gaat het al beter qua opdrachten die ik hier krijg, krijg het steeds meer door en gaat steeds makkelijker. deze week deed ik eigenlijk de zelfde dingen als vorige week, wat afwisselingen. ook moest ik naar cool control 2 dat is aan de overkant dus niet heel bijzonder. daar moet ik de komende 3 weken een opdracht doen van iemand die op vakantie is, dus moet ik even iets van hem overnemen de opdracht houd in: er zijn 3 keurmeesters en die keuren dat de binnenkomende producten en maken fotos en sturen die per mail naar de mail van degene die op vakantie is, daar zit een nummer bij en die moet ik in een programma (softpak) in voeren en dan die mail importeren in dat programma.

Leerdoelen: voornaamste doel van deze stage is nauwkeuriger worden, ik doe namelijk best wel dingen die goed moeten gaan, het word wel nagekeken maar dan nog.

leerdoel 2: me mentaliteit verbeteren, voor de rest wel duidelijk denk.

leerdoel 3 komt later.

  • 25 Mei 2016 - 10:47

    Nicolle:

    Ha Stefan, geweldig humor op je weblog!
    Ik ben benieuwd naar je leerdoel 3.
    Leerdoel 1 prima, ik doe mee!
    Leerdoel 2, ik kom donderdag vast kijken of dat al lukt, lijkt me tof
    Nicolle

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Maasdijk

lekker in nl

ik blijf in Nederland, ik ga stage lopen bij Cool Control in maasdijk

Recente Reisverslagen:

27 Juni 2016

een na laatste week

20 Juni 2016

week 7

14 Juni 2016

week 6

06 Juni 2016

week 5

27 Mei 2016

weekie 4
stefan

niks

Actief sinds 25 Mei 2016
Verslag gelezen: 75
Totaal aantal bezoekers 1307

Voorgaande reizen:

02 Mei 2016 - 01 Juli 2016

lekker in nl

Landen bezocht: