week 7 - Reisverslag uit Maasdijk, Nederland van stefan aalbrecht - WaarBenJij.nu week 7 - Reisverslag uit Maasdijk, Nederland van stefan aalbrecht - WaarBenJij.nu

week 7

Door: stefan aalbrecht

Blijf op de hoogte en volg stefan

20 Juni 2016 | Nederland, Maasdijk

Vanaf deze week tot het einde van me stage het transport bij houden (controleren) het ging goed, wel wat ''problemen'' moeten oplossen maar dat ging allemaal goed werd daarbij ook goed geholpen.

verder deze week heb ik een gesprek gehad met mijn stage begeleider en een andere werknemer, en mij werd gevraagd of ik deze zomervakantie eventueel hier zou willen werken, daar heb ik ja op gezegd dus ben ik hier ook te vinden na me stage. Ook hebben we t gehad over stage volgend jaar, ze staan er voor open en ik moest even me opdrachten emailen van vorig jaar en als ze daar over uit zijn, kan ik daar stage lopen. Maar dat hoor ik nog.

• 20 Juni 2016 - 10:25

Frans:

Hoi Stefan,

Mooi dat je mag blijven, dat betekent dat je een goede indruk hebt gegeven. Trouwens heel aardig dat ze je een plek voor volgend jaar aan bieden maar wij zien dan wel graag dat er echt iets anders gaat gebeuren, dus andere werkzaamheden, andere afdeling etc. Dus zoek dit goed uit dan weet je wat mogelijk is.

• 20 Juni 2016 - 12:19

Nicolle:

Ha Stefan, prima berichtje zo.
    Leer je nog iets op je bedrijf?
    Maak de laatste schoolzaken af en dan bijna vakantie!
    Groets
    Nicolle