1ste week - Reisverslag uit Maasdijk, Nederland van stefan aalbrecht - WaarBenJij.nu 1ste week - Reisverslag uit Maasdijk, Nederland van stefan aalbrecht - WaarBenJij.nu

1ste week

Door: stefan aalbrecht

Blijf op de hoogte en volg stefan

25 Mei 2016 | Nederland, Maasdijk

Bij het sollicitatie gesprek werd duidelijk dat ik de komende 8 weken op de administratie terecht zou komen, dat komt goed uit want op me vorige stages heb ik niet op dat vlak gewerkt. bij aankomst werd ik goed ontvangen. en mocht gelijk al beginnen met historische overzichten draaien, werd wel goed uitgelegd, en daar na moest ik kijken of er kosten op zaten , zo ja moest ik dat uitprinten en in het dossier doen. ook mocht ik het transport controleren houd in dat de kosten kloppen die wij (Cool Control) belast krijgen in tegenstelling wat wij belasten aan de klant. het transport verschilt per transport bedrijf zoals Post-Kogeko, Maersk etc. en wij belasten dat dan aan bedrijven die hier hun producten koelen.
als laatste heb ik wat inkoopfacturen in geboekt.

dat was de 1ste week.

  • 25 Mei 2016 - 10:44

    Nicolle:

    Klinkt interessant Stafan!
    Mooie plek om stage te lopen!
    Zet je je leerdoelen in je verslag?
    Groet
    Nicolle

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Maasdijk

lekker in nl

ik blijf in Nederland, ik ga stage lopen bij Cool Control in maasdijk

Recente Reisverslagen:

27 Juni 2016

een na laatste week

20 Juni 2016

week 7

14 Juni 2016

week 6

06 Juni 2016

week 5

27 Mei 2016

weekie 4
stefan

niks

Actief sinds 25 Mei 2016
Verslag gelezen: 72
Totaal aantal bezoekers 1287

Voorgaande reizen:

02 Mei 2016 - 01 Juli 2016

lekker in nl

Landen bezocht: